Nog 1 dag........ - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janou Roskam - WaarBenJij.nu Nog 1 dag........ - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janou Roskam - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag........

Blijf op de hoogte en volg Janou

06 Augustus 2014 | Nederland, Zwolle

De wasmachine is aan het draaien om de laatste was schoon te maken voor mijn grote vertrek, mijn maag is trouwens net zo hard aan het draaien want de zenuwen slaan nu toch wel echt toe.

Flitsen van, "wat heb ik gedaan?", "Gaat dit allemaal wel goed?" en "Wat als het nu helemaal niets is?" schieten door mijn hoofd. Naast dit weet ik mijzelf wel aardig te kalmeren, omdat ik er gewoon onwijs veel zin in heb.

Even weg van de emoties en terug naar de feiten, zijn er misschien wel een aantal dingetjes die ik jullie nog even mee kan delen.

Mijn nieuwe nr. is 0626573782.

Er is een site genaamd www.cruisetravel.nl. Daar kun je rederijen selecteren, wanneer je Holland America Line selecteert en bij schepen de M.S. Nieuw Amsterdam, zie je alle afvaarten van het schip waar en wanneer. Hierdoor zal je zien dat in oktober mijn laatste reis in Europa is. Na deze reis maak ik een 6-daagse overtocht naar Fort Launderdale. Daarna ben ik voornamelijk in Midden-Amerika en de Caribbean te vinden.

Morgen vlieg ik met KLM om 02:15pm naar Rome Airport. Ik land om 5:30pm. Dan verblijf ik nog 1 nacht in het Hilton Garden Inn Rome Airport en de volgende dag wordt ik om 06:30am naar de haven gebracht.

Allemaal erg spannend. Ik houd jullie op de hoogte.

  • 06 Augustus 2014 - 11:19

    Anna:

    Ik ben trots op je en ik ga je missen, pop!

  • 06 Augustus 2014 - 12:22

    Hetty:

    Heel veel succes!!! Je kunt het !!

  • 06 Augustus 2014 - 12:27

    Hetty:

    Ik begrijp dat goed hoor; die zenuwen! Het is geen dagje Vlissingen, per slot van rekening. Het is ook de onzekerheid over wat je te wachten staat..
    Ik hoop dat het een mooie ervaring wordt en vind het fijn dat je ons zo op de hoogte gaat houden!
    Janou, all the best en om te beginnen 'happy landings'! (Er is vast ook een kreet om zeelui een behouden vaart te wensen, maar die heb ik niet paraat.)
    Liefs van ons. xxx
    Hetty

  • 06 Augustus 2014 - 12:30

    Hetty:

    Oh, dat staat een beetje raar, zie ik nu; twee Hetty's onder elkaar. Ik snapte er al niks van; ik had toch geen twee reacties geplaatst? Een avater zou handig zijn. Ik noem me voortaan wel Hetty B ;)

  • 06 Augustus 2014 - 12:40

    Nico En Trudy:

    Lieve Janou,
    nogmaals wensen we jou een hele fijne tijd toe, dat het een mooie ervaring mag worden.
    We blijven via de blog op de hoogte van jouw reis.

    liefs en XXXjes van ons.

  • 06 Augustus 2014 - 12:41

    Elja:

    Heeeel veel succes met de laatste dingetjes!
    Geniet van het mooie avontuur wat je te wachten staat!
    Komt helemaal goed!!!!

  • 06 Augustus 2014 - 15:44

    Laurence:

    heel veel succes. je kunt het!

  • 06 Augustus 2014 - 15:44

    Ilse:

    He janou!
    Het gaat vast helemaal.goed komen met jou op dat mega schip! Don't worry, niet zo onzeker zijn! Heel veel plezier en wij passen goed op je meisje....

    Dikke knuffel

  • 06 Augustus 2014 - 18:58

    Cees Roskam:

    Hey Janou,

    Komt allemaal goed, zenuwen horen rbij. Ik wens je een hele mooie tijd toe, dat je veel mag leren, andere landen kan bekijken, en mensen ontmoeten. Je gaat je droom waar maken, en dat kan lang niet iedereen zeggen op die leeftijd.
    Cees

  • 11 Augustus 2014 - 11:35

    Beja:

    Niks aan toe te voegen wat Cees heeft geschreven , we volgen je op deze reis in hart en hoofd liefs merk en Beja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janou

Out to open sea

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 8224

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 08 Februari 2015

Janou goes offshore

Landen bezocht: