Abrupt einde - Reisverslag uit Katákolon, Griekenland van Janou Roskam - WaarBenJij.nu Abrupt einde - Reisverslag uit Katákolon, Griekenland van Janou Roskam - WaarBenJij.nu

Abrupt einde

Blijf op de hoogte en volg Janou

18 Augustus 2014 | Griekenland, Katákolon

Hoi allemaal, helaas ben ik de laaste dagen erachter gekomen dat ik geen recht heb op de service charge waar ik recht op zou hebben. Dit was een enorme schok voor mij, want dit zou juist mijn reis aantrekkelijk moeten maken. Ik ben meteen naar Human Recourses gegaan om te kijken hoe het in godsnaam kan en de bijbehorende documentatie laten zien. Helaas was haar antwoord dat ze er niets aan kon doen en dat het haar speet dat mij de verkeerde informatie was gegeven. Ik heb even zitten rekenen of het een beetje uitkomt met het basisloon, maar toen ik het salarisstrookje van mijn collega zag, werd ik niet veel vrolijker, min daarbij de bijbehorende kosten van internet gebruik en alles werd het wel een heel somber geheel. Ook haar was van alles verteld, wat in werkelijkheid niet waar bleek te zijn.

Het is mij uiteindelijk niet waard om voor zo weinig geld alleen maar te werken. De 10 uur worden meestal door tweeen gedeeld of met pauzes van 2 uur ertussen. Meetings en Trainingen gebeuren daarnaast nog eens in vrije tijd. Dus vrije tijd heb je bijna niet.

Ik heb besloten om naar huis te komen en mijn contract te beeindigen.
Ik voel me erg dom en snap niet waarom dit en door HOLLAND America Line Rotterdam is bevestigt en op papier.

Ik ben teleurgesteld, want ondanks de heimweer heb ik al veel mooie dingen gezien.

Bedankt voor jullie steun.

Ik heb er al die tijd erg naar uit gekeken en het is jammer dat het op deze manier moet eindigen.

  • 18 Augustus 2014 - 12:03

    Beja:

    hoi Janou, Wat een ontzettende domper voor je alle moeite en energie voor niets geweest .
    Gelukkig heb je toch ook nog mooie dingen gezien , en wie weet wat er op je pad komt.
    toch weer een ervaring rijker .
    wij zeggen welkom thuis . liefs Mark en Beja.

  • 18 Augustus 2014 - 12:05

    Ilse:

    JEZUS Janou wat vind ik dit erg voor je. Verschrikkelijk dat zo'n mega bedrijf je zo belazerd....Iedereen weet wat voor droom dit voor je was, dit is je echt niet gegund. Veel sterkte de komende dagen

    Dikke knuffel

  • 18 Augustus 2014 - 12:27

    Anna:

    Op naar het volgende avontuur en ik zal je ontvangen alsof je een half jaar bent weggeweest, want het was wel een beetje stil in huis

  • 18 Augustus 2014 - 12:33

    Nico En Trudy:

    Hallo Janou, wat enorm jammer dat het zo is gelopen.sterkte en succes bij je vervolg stappen.

  • 18 Augustus 2014 - 20:25

    Hetty B:

    Tjee, wat een enorme teleurstelling, zeg! Maar je hebt gelijk; alleen maar werken, werken, werken voor een habbekrats is zonde van je leven.
    Je moet inderdaad de mooie dingen die je hebt gezien maar als herinnering houden en misschien kun je die mooie plekken nog eens bezoeken met Anna.
    Wel fijn dat ze je zo enthousiast welkom gaat heten! Dat is dan weer het goede nieuws!
    Weer een ervaring rijker, Janou; we kunnen niet zeggen dat je geen lef hebt!
    Goede terugreis! Ik hoop dat de afwikkeling een beetje soepel verloopt.
    Liefs van mij.

  • 19 Augustus 2014 - 21:30

    Jan Pieter:

    Ik was ook even weg, dus lees je ellende nu pas.
    Je bent van harte welkom om het nog eens goed uit te leggen en.
    En Anna ook natuurlijk.
    Dikste knuffel van mij. kus kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janou

Out to open sea

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 2221
Totaal aantal bezoekers 8205

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 08 Februari 2015

Janou goes offshore

Landen bezocht: