Dag 4 hele dag op zee en morgen in Corfu - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janou Roskam - WaarBenJij.nu Dag 4 hele dag op zee en morgen in Corfu - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Janou Roskam - WaarBenJij.nu

Dag 4 hele dag op zee en morgen in Corfu

Door: J

Blijf op de hoogte en volg Janou

11 Augustus 2014 | Nederland, Zwolle

Hoi allemaal,

Het heeft even geduurd, want internet is hier niet best, maar kreeg vandaag zowaar een mogelijkheid om in te loggen.

Ik ben ondertussen 4 dagen op zee en deze dagen waren behoorlijk zwaar, zowel qua heimwee wat uiteraard logisch is en het werk. Er komt zo verschrikkelijk veel op je af.

Langzaam leer ik steeds meer mensen kennen en vanavond ben ik uitgenodigd voor een White Trash party. Eigenlijk heb ik niet zoveel zin, omdat ik morgen weer om haf 9 mijn bed uit moet, maar ik denk dat dit een prima manier is om contacten op te bouwen.

Vandaag een hele dag op zee geweest. Daardoor is het godse druk, omdat er 2200 mensen dan niet van boord gaan en dus allemaal aan je receptie staan ( niet dat ik al voor sta, want ik weet nog niets)

Vandaag mocht ik een paar activiteiten op het schip bijwonen, zodat ik kon zien hoe dat ging en informatie op doen.

Het schip is verschrikkelijk groot, ik verdwaal wel 100 keer en als ik denk dat ik iets heb gevonden, dan sta ik ineens weer midden in een theater.

Het fijne is dat ik Petty Officer ben, maar met officers priviliges. Dus als ik in de avond vrij ben, mag ik bijna overal komen, mits ik mijn uniform aan doe. dan mag ik theatershows bijwonen, in de bar zitten, zonder alcohol uiteraard. Gebruik maken van de bibliotheek en zelfs van het gastenzwembad en zonnedek. Ook mag ik eten in het gasten restaurant. Dit betekend onwijs veel keus, aan allerlei soorten voedsel.

Op het schip zijn we met zijn 991 waarvan 40 Nederlanders.


Dit was mijn update so far.

Voor foto's check mijn facebook.

Groetjes uit ergens tussen Secilie en Corfu


  • 11 Augustus 2014 - 20:10

    Anna:

    Super leuk allemaal, schatje. Vanavond gewoon lekker naar het feestje gaan om mensen te leren kennen en als het niet leuk is dan lig je zo weer in je stapelbedje ;-).
    Ik hou van je en je bent stoer.
    X

  • 11 Augustus 2014 - 20:18

    Hetty B:

    Lieve Janou, fijn om weer van je te horen!! Ik had net vanmiddag al even op de site gekeken, maar toen was ie uit de lucht ivm onderhoud. Ik kan me voorstellen dat er heel veel op je af komt! En dat verdwalen begrijp ik ook, want wij zijn ooit op een - waarschijnlijk kleiner - cruiseschip geweest (van Cyprus naar Egypte, een Louis-schip) en toen raakte ik al helemaal in de war als ik op een andere verdieping was.
    Waarschijnlijk wordt het voor jou wat leuker allemaal als je meer mensen leert kennen. Dat is toch altijd zo? Londen werd toch ook steeds leuker;)
    Nou Janou, hou je haaks, succes, en houd ons op de hoogte!! Liefs, xx

  • 11 Augustus 2014 - 20:54

    Beja:

    Klinkt indrukwekkend allemaal , gewoon even gaan naar die party wie weet ontmoet je
    Leuke collega,s en ik snap dat je verdwaald op zo, n schip . Maar dat komt vanzelf goed even de tijd voor nemen . Liefs uit Hattemerbroek

  • 12 Augustus 2014 - 11:25

    Nico :

    Hallo Janou leuk om je belevenissen te lezen. Succes

  • 12 Augustus 2014 - 13:09

    Cees Roskam:

    Klinkt toch allemaal wel leuk hoor, probeer zo veel mogelijk te genieten,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janou

Out to open sea

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 8208

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 08 Februari 2015

Janou goes offshore

Landen bezocht: